“הצעת שובר שיוויון” היא אסטרטגית הפעולה היחידה שאתה צריך על מנת לייצר לפחות פי 3 מכירות בכל חודש ולגייס לקוחות שמוכנים לקנות כאן ועכשיו וגם להיות מרוצים מהמוצר או השירות שלך!
הסבר בנוגע לגרף: ככל שהאוקיינוס (הסביבה העסקית) גדול יותר, ככה אנחנו באים במגע עם יותר לקוחות לא רלוונטיים שמבזבזים לנו את הזמן ואת תקציבי הפרסום, וככה זמן קבלת ההחלטה שלהם מתארך עד בכלל לא קיים!
המטרה היא לעמוד בנקודה הכי טובה ליד זרם נחל שבו עוברים רק האנשים שמוכנים לקבל החלטה מהר, לשלם מה שאנחנו מבקשים – והופכים ללקוחות מדהימים שכיף לנו לעבוד איתם.
בימים הקרובים האנחנו נלמד אתכם כיצד להסתכל אחרת לגמרי על כל מה שאתם חושבים כאשר מדובר ב “בניית הצעה”.
החל מדיוק קהל היעד ועד שיטות להגדלת הרווח של כל עסקה ועוד המון דברים שתוכלו ליישם באופן מיידי בעסק שלכם!
94% מהעסקים שמגיעים אלינו לאתגר לא יודעים איך לדייק את קהל היעד שלהם בצורה כזו שתצמצם את האוקיינוס הענק למקור מים קטן ומדוייק שבו נמצאים הלקוחות שאנחנו חולמים עליהם בלילה!
זה הבסיס לבניית הצעת שובר שיוויון ובלי לדייק את קהל היעד על פי הנוסחא שלנו, אי אפשר להתחיל בכלל את התהליך!
בשלב הזה אתם תקבלו סרטון הדרכה מפורט עם משימות ברורות שאתם תוכלו להגיש למנטורים ולקבל עזרה בזמן אמת!
פה הקסם באמת קורה!
מפסיקים לבנות הצעות שמבוססות על מחיר זול ומשאירות אותנו ממורמרים בגלל שאנחנו עובדים קשה ולא מרוויחים מספיק!
בשלב הזה אתם תלמדו כיצד לבנות הצעות שמבוססות על ערך ומגדילות את מחיר העסקה + מושכות אליהן לקוחות איכותיים שלא שואבים מכם את הנשמה!
בשלב הזה אתם תקבלו סרטון הדרכה מפורט עם משימות ברורות שאתם תוכלו להגיש למנטורים ולקבל עזרה בזמן אמת!
ביום השלישי אתם תקבלו שיעור קצר ופרקטי בליווי של קובץ עבודה סודי שאף אחד לא יחלוק איתכם לעולם, בטח שלא בחינם.
אתם תלמדו כיצד המקצוענים בונים כותרות ו HOOKS לשיווק וזה יעזור לכם להרוויח פי 3 יותר כסף על אותו תקציב פרסום.
ביום הרביעי יהיה לכם זמן להשלים מה שלא הספקתם ומי שכבר יסיים הכל יוכל לקבל עוד תכנים ומשימות מדוייקים עבורו כדי להתקדם כמה שיותר ולהתחיל ליישם את האסטרטגיות בעסק שלכם!
אם כן, אני לגמרי מבין אותך.
לפני שאני הבנתי את העיקרון של “הצעת שובר שיוויון, גם אני הייתי במצב הזה.
אלפי אנשים שמצטרפים לתכניות ליווי שלנו בכל שנה חווים את זה במשך שנים עד שהם מגיעים אלינו.
הלחץ הזה של אי הוודאות לגבי העסקה הבאה, השיחת מכירה הבאה… כל זה יכול להיעלם החל מהשבוע הקרוב – אני מבטיח.
כי כאשר תלמד איך לדייק את תהליך בניית ההצעה שלך, פתאום שיחות המכירה יהיו יותר קלות וכיפיות, ופתאום היומן יתמלא.