אנחנו רוצים לאתגר את עצמנו ולעשות את זה גם איתכם (אם אתם מרגישים מוכנים).
אם נמאס לכם לשמוע הבטחות על “שיטת קסם”, “נוסחה” וכל מיני שטויות שמנסים למכור לכם, אז המקום שלכם הוא איתנו.
כי אין לנו נוסחה, ולנסו שום סוד לחשוף.
כבר ביום הראשון של הסדנה אתם תגלו, שדווקא הפשטות והטאצ׳ האישי, הם אלה שהופכים את התכנית שלנו לטובה ביותר בישראל.
בקיצור, אנחנו יכולים להמשיך כאן עד מחר, אבל אנחנו (שחר וטוליק), כבר 20 שנים במצטבר בעולם העסקים הדיגיטלי ועדיין לא יצא לנו לשמוע על מישהו בתחילת הדרך שהחיים שלו ישתנו ב180 מעלות תוך פחות משבועיים…
אתם יודעים למה?
כי לקפוץ מקורס לקורס ומתוכנית לתוכנית זה החלק הקל…
לרדת מהגדר ולהתחיל ליישם את מה שנכון ליישם – זה הקושי הגדול ואת זה אנחנו רוצים לעשות יחד איתכם באתגר 4 הימים לפריצה לדיגיטל
בקטן, אתגר וינר נולד הוא אתגר של 4 ימים שמתחלק ל-3 שלבים, והמטרה שלו היא להבין מה כרגע אתם עושים פחות טוב בעסק, לדחוף אתכם לעשות משימות קריטיות להצלחת העסק הדיגיטלי שלכם בעזרת כלים בודדים ועוצמתים שכבר עזרו בעבר למאות יזמים דיגיטלים, לפרוץ לדיגיטל בסערה.
בגדול, לפני קצת יותר משנה, “חזרנו אחורה בזמן” (שחר וטוליק), וחשבנו מה היה עוזר לנו לקצר את התהליך בצורה משמעותית, ולהמנע מאובדן מיותר של זמן וכסף. הגענו למסקנה שיש 3 שלבים שצריך לעבור כדי לבנות עסק דיגיטלי שנותן לך שליטה וחופש אמיתי.
הרבה לא מבינים את זה, אבל רוב הסיכויים שהיום אתם עושים משהו לא נכון שבגללו אתם לא מרוויחם יותר כסף.
נשמע הזוי?
יכול להיות…
אבל כל מה שצריך זה לדעת לאן להסתכל ופשוט לשאול את השאלות הנכונות.
לכן בשלב ה-1 אתם תגלו ביחד איתנו מה אתם עושים לא נכון בפעילות שכבר קיימת בעסק שלכם, ואיך אפשר מיד לשנות את זה.
לפניי שנמשיך לשלב ה-2, הייתי רוצה שתעצרו לרגע ותדמיינו איך זה ירגיש להתפרנס ממשהו שאתם אוהבים וטובים עם גמול כספי כמו שאתם חולמים.
מרגיש נהדר נכון?
זה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשלב ה-1!
חושבים שבחירת קהל היעד שלכם זה משהו שלא צריך להתמקצע בו?
תחשבו שוב כי בשלב ה-2 אתם תלמדו איך לבנות קהל יעד שיגרום לכם להפסיק לקרטע בשיווק שלכם ולשבור את הראש כל היום על “איך למכור” ואיך ואיך ואיך.
קהל יעד נכון = כסף נקודה.
תרצו או לא תרצו, אתם לא היחידים בשוק שלכם.
וכמו כולם אתם רבים על מחיר ולכן אתם לא מצליחים להתעשר מהעסק שלכם או בכלל להגיע לתוצאות נורמליות.
ההבדל בין אלה שימשיכו כנגד כל הסיכויים לבין אלה שישארו לדשדש מאחור זה אלה שיודעים להציב הצעה מדהימה מול הלקוחות שלהם.
בשלב ה-3 והאחרון אנחנו נשתף אותכם בנוסחה הסודית שלנו לבניית הצעת ערך שלא מבוססת על מחיר ועל התחנפות ללקוחות.