הצטרפו לאתגר העסקים ללא עלות כדי ללמוד איך להשיג עוד לידים, יותר מכירות ולהוריד שעות עבודה!

ללא עלות רק לנרשמים היום! (מחיר רגיל 1,500 ש"ח)

אתגר של 4 ימים בליווי של מנטור אישי וקבוצה של בעלי עסקים!

האתגר הזה עוזר לבעלי עסקים להרוויח עוד 30-40 אלף שקל בחודש אם הם עונים על אחד הקריטריונים הבאים:

נתן הוא בונה אתרים שרצה לפרוץ את הגבולות העסקיים שלו ולהתחיל להרוויח כמו שמגיע לו כי הוא מקצוען על!

עם מה תצאו לאחר 4 ימים של ליווי אישי ללא עלות?

אנה מנהלת עסק מצליח לבניית אתרים.

עזרנו כבר לאלפי בעלי עסקים לשבור תקרות זכוכית של שנים ארוכות, נעזור גם לך.

אנחנו רוצים לאתגר את עצמנו ולעשות את זה גם איתכם (אם אתם מרגישים מוכנים).

אם נמאס לכם לשמוע הבטחות על “שיטת קסם”, “נוסחה” וכל מיני שטויות שמנסים למכור לכם, אז המקום שלכם הוא איתנו.
כי אין לנו נוסחה, ולנסו שום סוד לחשוף.

כבר ביום הראשון של הסדנה אתם תגלו, שדווקא הפשטות והטאצ׳ האישי, הם אלה שהופכים את התכנית שלנו לטובה ביותר בישראל.

קחו את גל לדוגמה:

בקיצור, אנחנו יכולים להמשיך כאן עד מחר, אבל אנחנו (שחר וטוליק), כבר 20 שנים במצטבר בעולם העסקים הדיגיטלי ועדיין לא יצא לנו לשמוע על מישהו בתחילת הדרך שהחיים שלו ישתנו ב180 מעלות תוך פחות משבועיים…

אתם יודעים למה?

כי לקפוץ מקורס לקורס ומתוכנית לתוכנית זה החלק הקל…

לרדת מהגדר ולהתחיל ליישם את מה שנכון ליישם – זה הקושי הגדול ואת זה אנחנו רוצים לעשות יחד איתכם באתגר 4 הימים לפריצה לדיגיטל

מהו האתגר של כרטיס כניסה לדיגיטל?

בקטן, אתגר וינר נולד הוא אתגר של 4 ימים שמתחלק ל-3 שלבים, והמטרה שלו היא להבין מה כרגע אתם עושים פחות טוב בעסק, לדחוף אתכם לעשות משימות קריטיות להצלחת העסק הדיגיטלי שלכם בעזרת כלים בודדים ועוצמתים שכבר עזרו בעבר למאות יזמים דיגיטלים, לפרוץ לדיגיטל בסערה.

בגדול, לפני קצת יותר משנה, “חזרנו אחורה בזמן” (שחר וטוליק), וחשבנו מה היה עוזר לנו לקצר את התהליך בצורה משמעותית, ולהמנע מאובדן מיותר של זמן וכסף. הגענו למסקנה שיש 3 שלבים שצריך לעבור כדי לבנות עסק דיגיטלי שנותן לך שליטה וחופש אמיתי.

שלב 1:זיהוי חסם ההצלחה שלכם

הרבה לא מבינים את זה, אבל רוב הסיכויים שהיום אתם עושים משהו לא נכון שבגללו אתם לא מרוויחם יותר כסף.

נשמע הזוי?

יכול להיות…

אבל כל מה שצריך זה לדעת לאן להסתכל ופשוט לשאול את השאלות הנכונות.

לכן בשלב ה-1 אתם תגלו ביחד איתנו מה אתם עושים לא נכון בפעילות שכבר קיימת בעסק שלכם, ואיך אפשר מיד לשנות את זה.

לפניי שנמשיך לשלב ה-2, הייתי רוצה שתעצרו לרגע ותדמיינו איך זה ירגיש להתפרנס ממשהו שאתם אוהבים וטובים עם גמול כספי כמו שאתם חולמים.

מרגיש נהדר נכון?

זה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשלב ה-1!

שלב 2: חידוד קהל היעד כדי להרוויח עוד 30 אלף בחודש

חושבים שבחירת קהל היעד שלכם זה משהו שלא צריך להתמקצע בו?

תחשבו שוב כי בשלב ה-2 אתם תלמדו איך לבנות קהל יעד שיגרום לכם להפסיק לקרטע בשיווק שלכם ולשבור את הראש כל היום על “איך למכור” ואיך ואיך ואיך.
קהל יעד נכון = כסף נקודה.

שלב 3: איך להפסיק להתחרות על מחיר ולמכור את עצמכם בזול

תרצו או לא תרצו, אתם לא היחידים בשוק שלכם.
וכמו כולם אתם רבים על מחיר ולכן אתם לא מצליחים להתעשר מהעסק שלכם או בכלל להגיע לתוצאות נורמליות.

ההבדל בין אלה שימשיכו כנגד כל הסיכויים לבין אלה שישארו לדשדש מאחור זה אלה שיודעים להציב הצעה מדהימה מול הלקוחות שלהם.

בשלב ה-3 והאחרון אנחנו נשתף אותכם בנוסחה הסודית שלנו לבניית הצעת ערך שלא מבוססת על מחיר ועל התחנפות ללקוחות.

שני חשבה שהיא טכנופובית ואין סיכוי שהיא תצליח, מאז עברה שנה והיא התפטרה מהעבודה שלה כי כבר עובדת 100% באינטרנט!

לינור הגיעה אלינו כבעלת עסק מדשדש תוך כדי שהיא גם שכירה, היום היא מנהלת עסק מצליח ומתפרנסת אך ורק מהאינטרנט תוך כדי שהיא אמא במשרה מלאה!!

רן נכנס לתכנית מתוך אינטואיציה, וזה קידם אותו ועוד המון אחרים.

נעים מאוד, שחר וטוליק

אנטולי "טוליק" איידלמן
המייסד של קבוצת יזמי הדיגיטל הגדולה בישראל החשדניסטים המונה מעל 25 אלף חברים ובעלים של מספר עסקים מצליחים כולם באונליין
שחר אשכנזי
יזם איקומרס בתחום של שופיפיי, מומחה למשפכי שיווק ובעלים של מספר תוכניות הכשרה ותיקות בתחומי הדיגיטל השונים.

עוד קצת עדויות

"7 שנים ניסיתי הכל ונכשלתי, עד שהגעתי לכרטיס כניסה לדיגיטל"

"זה מטורף מה שזה עשה, ומטורף לראות אנשים אחרים שמבינים מה זה עושה להם"

"מה שפסיכולוגים לא הצליחו לעשות במשך 15 שנה, שחר וטוליק עשו בחודש"

"אני לא מתחרט לרגע שנכנסתי, אני ממליץ"

"ממש אהבתי את הקהילתיות והמשימות וכולם עוזרים לכולם"

"שווה כל שקל, אני ממליץ, רוצו להירשם"

הצטרפו לאתגר העסקים של ישראל ותתחילו למכור יותר ולעבוד פחות

דילוג לתוכן